Égési sérülésekhez hasonló fájdalmak, hólyagok és a nyálkahártyákat érintő sebek nehezítik Agárdi Szilvi mindennapjait. Az énekesnőnél egy ritka, súlyos bőrbetegséget, toxikus epidermális nekrolízist diagnosztizáltak, amely saját elmondása szerint egy gyógyszeres kezelés után alakult ki. Nincs egyedül: külföldi sztárok is átéltek már hasonló, életveszélyes gyógyszerreakciót.
Agárdi Szilvi – Bulvár hírek
Agárdi Szilvi videóban tudatta a nyilvánossággal, hogy egy nagyon ritka bőrbetegséget diagnosztizáltak nála, szörnyű fájdalmai vannak.
Pokoli fájdalmakkal kell megküzdenie Agárdi Szilviának.
Súlyos, rendkívül ritka betegséggel került kórházba Agárdi Szilvi.
Agárdi Szilvinél egy ritka bőrbetegséget, toxikus epidermális nekrolízist (más néven Lyell-szindrómát) diagnosztizáltak. Az énekesnő a Facebookon közzétett videójában számolt be az állapotáról, amely – elmondása szerint – egy korábbi betegségére kapott gyógyszeres kezelés súlyos mellékhatásaként alakult ki hetekkel a készítmény szedése után. A testén fekélyes, fájdalmas hólyagok jelentek meg, amelyek égnek, csípnek, és a bőr teljes lehámlásával járnak.
A látássérült énekesnőnek minden mozdulat, de még a beszéd is fájdalmas.